، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آرمانم،پسر عزیزتر از جانم

بوی عید...

1394/12/24 1:50
نویسنده : مامان سحر
58 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عید میاد بوی بهار....

وای هفته بعد همین روز عیده و باز من چون پارسال هنوز هیچ کاری نکردم برا خودم...مدتهاست که دلم موی بلوند میخواست که دیروز ارایشگر دم خونه مامان بزرگ مهری گفت یه صبح تا غروب کار داره..و من مایوس امدم خانه.اخه شمای شیطون رو کجا بزارم و به کی زحمت بدم ؟ این شد که گفتم بزار بره برا سال بعد میرم قهوه ای تیرش میکنم در کمال تاسف!

فقط فردارو وقت دارم که به هزارو یک کارم برسم تورو یکی دو ساعت بزارم خونه مامان بزرگیه مینا...

راستی دو روزه وقتی من یا بابا میریم حمام میگی .دوش. ! خیلیم بانمک و قشنگ اداش میکنی

کلمات آرمان:

آبه :آب

دوش:دوش گرفتن

نیس:قایم موشک . یعنی آرمان نیست !!

آبا:بابا

آما:مامان

عم مه:عمو مهدی

جیز:جیزه

تیش:اتیش

نام نام:قاقالی لی و به به

به به:بی کلام--سه بار زبانتو در میاری میکنی تو!!!

آقا:آقا

اشاره و گفتن اووووووه:ماشینهای بزرگ و کانیون و اتوبوس در خیابان

اد:دد

نی نی:نی نی

ارنان:آنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)