، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آرمانم،پسر عزیزتر از جانم

آرزوها در ایام بچه داری

1394/7/20 23:23
نویسنده : مامان سحر
46 بازدید
اشتراک گذاری
خیلی روزها خسته میشم..به یاد ندارم این یه سال خوشتیپ یا با ارایش و روسری درست،جایی رفته باشم انقد که گوگولی مامان موهای مامان رو میخوره و ورجه ورجه میکنه تو بغلش..

یعنی میشود یک روز در حالی که یه ساعت وقت پیدا کردم و به خودم رسیدم بروم مهمونی?

یعنی میشود یروز که با ارامش جلو ماشین تا مقصد بنشینم و پسرم عقب ماشین در حال بازی?

یعنی میشود یروز تا هرموقع که دلم خواست بخوابم یا تلویزیون ببینم یا استراحت کنم?

یعنی میشود که یر ز دوباره چون ایام قدیم بروم صداوسیما سرکار?

یعنی میشود یروز بتونم در ارامش رژیم بگیرم و برگردم به وزن قبل از زایمانم

یعنی میشود یروز بریم مسافرت دوساله نرفتیم و پکیدیم?!!

ودر اخر میشود یروزی که پسرم هجده ساله شه و من قد رعنایش را ببینم و لذت ببرم?

و ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)