، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

آرمانم،پسر عزیزتر از جانم

تغییر لازمه!

1394/12/14 2:24
نویسنده : مامان سحر
70 بازدید
اشتراک گذاری

دارم دو شبه تمرین رانندگیو با امیر شروع میکنم...میخوام تا خرداد حسابی دست فرمونم خوب شده باشه که وابستگیم به شوهر کم شه  و خودم بچمو ببرم بیرون ...هی نگم امیر...امیر...

خب امیر بشدت بدش میاد زنش یه ادم بی دستو پا و وابسته بهش باشه!! برخی اقایون چون ع.ب ها دوس دارن ولی امیر نه! ایا اگر من با شخصیته ع.ب ها ازد میکردم خوشبختتر و به من واقعیم نزدیک تر،نبودم؟ قطعا!

خب این از رانندگی

تغییر بعدی با عوض کردن ظاهر و تیپ بیرونم باشه

درسته چاقم و چربی موضعی نمیزاره خوشهیکل باشم ولی این بهونه است..

راستی ننوشتم در خاطره قبلی که برا بار دوم موهای ارمانو کوتاه کردیم ارایشگاه!

پسندها (1)

نظرات (0)